Starbucks x Vrouwmibo

15 februari 2024

Starbucks werkte samen met de populaire podcast Vrouwmibo om haar ijskoffie op de kaart te zetten bij drukke 18-34-jarigen. De hosts deelden hun #TAKE10 momentjes in 6 afleveringen, gekoppeld aan Starbucks Chilled Classics, perfect voor tussenmomenten. Met een mix van pre-rolls, mid-rolls en social media activaties werd het bewustzijn stevig verhoogd: luisteraars hadden een 52% hogere naamsbekendheid dan niet-luisteraars. Een ijskoud succes!

Starbucks
Starbucks, bekend om haar hoogwaardige koffie, richtte zich met nieuwe ijskoffievarianten op Busy Best Lifers (18-34 jaar). Via podcasts, perfect voor woon-werkverkeer en korte rustmomenten, claimde Starbucks deze momenten als dé tijd voor Chilled Classics.

Vrouwmibo
Het is vrijdag, dus trek die fles maar open… Je bent aangekomen bij de gezelligste vrijdagmiddagborrel van Spotify! Elke week bespreken Nina, Iris en Sophie de week met op de borrelplank enkel ongefilterde meningen en ongegeneerde verhalen. Pak een glas en schuif aan bij de Vrouwmibo!

Contact

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Algemeen
info@dagennacht.nl

Adverteren
adverteren@dagennacht.nl

Kantoor
Dag en Nacht Media
Baarsjesweg 224-5
1058 AA Amsterdam

Google Maps ➞

Hopelijk spreken we elkaar snel!